חדשות

הזיכיון בישראל של Millward Brown עובר משילוב ל-TNS

קנטאר, זרוע המחקר של קבוצת WPP מרכזת את פעילויותיה בישראל בידי גוף אחד. המהלך נועד להגדיל את נתח השוק של החברה שאחראית בין היתר לסקר TGI. בסוף אוקטובר יפוג תוקף הזיכיון בין שילוב ל-Millward Brown והוא יעבור ל-TNSף אחת הזרועות של קנטאר.

שירות אייס | 
קנטאר מקבוצת WPP (צילום לוגו)
תגיות קנטאר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה