קצרצרים

מחפשים PR: המכון הטכנולוגי HIT יוצא למכרז על שירותי היח"צ

המכון הטכנולוגי בחולון HIT יצא במכרז על תקציב יחסי הציבור, כך עפ"י אתר יפעת מכרזים. המכרז הוא להתקשרות של שנתיים עם אופציה להארכה פעמיים, כל פעם בשנה. בין תנאי הסף דורש המכון נסיון של 5 שנים במתן שירותי יח"צ. על צוות המציע להיות בעל ניסיון במתן שירותי יח"צ למוסדות ציבור עם עדיפות למוסדות להשכלה גבוהה, או טיפול בתאגידים טכנולוגיים.
משה בנימין | 
המכון הטכנולוגי חולון HIT (צילום עמוד הפייסבוק של המכון הטכנולוגי חולון)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה