קצרצרים

עידו רוזנבלום נבחר כפרזנטור של רשת BBB

רשת ההמבורגריות BBB תעלה בקמפיין בשווי 6 מיליון שקלים, וגייסה כפרזנטור את עידו רוזנבלום לחוזה בן שנה. הקמפיין יעלה באמצע החודש באמצעות משרד הפרסום KDA ויכלול בין טלוויזיה, אינטרנט, קולנוע, שלטים במסעדות הרשת ופעילות ברשתות החברתיות. 

כתבי אייס | 
עידו רוזנבלום (צילום יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה