קצרצרים
100% אישי: יהושע TBWA וטרה בפעילות דיגיטלית להורים וילדים
משרד הפרסום יהושע TBWA יצא במהלך אינטראקטיביב חדש עבור מחלבות טרה במסגרת קמפיין 100% רכיבים טבעיים. במסגרת הפעילות הגולשים יוזמנו להיכנס לעמוד נחיתה ייעודי ולעצב תיק אוכל '100% אישי' - תיק אוכל פרסונאלי המכיל את תמונת הילד ומשפט לבחירה שיתנוסס על גבי המכסה. במסגרת האפליקציה, יוכלו הגולשים להנות גם מקופון הנחה עבור המוצר החדש, הניתן למימוש ברשתות השיווק.

תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה