חדשות
100% אישי: יהושע TBWA וטרה בפעילות דיגיטלית להורים וילדים
משרד הפרסום יהושע TBWA יצא במהלך אינטראקטיביב חדש עבור מחלבות טרה במסגרת קמפיין 100% רכיבים טבעיים. במסגרת הפעילות הגולשים יוזמנו להיכנס לעמוד נחיתה ייעודי ולעצב תיק אוכל '100% אישי' - תיק אוכל פרסונאלי המכיל את תמונת הילד ומשפט לבחירה שיתנוסס על גבי המכסה. במסגרת האפליקציה, יוכלו הגולשים להנות גם מקופון הנחה עבור המוצר החדש, הניתן למימוש ברשתות השיווק.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה