קצרצרים

ב-class: קמפיין חדש למרצדס עלה בטלוויזיה ובסרטוני 360 ביוטיוב

יבואנית מרצדס בישראל, חברת כלמוביל, עלתה השבוע בקמפיין חדש בטלוויזיה ובאינטרנט באמצעות גליקמן שמיר סמסונוב ו-moblin, בהתאמה. הקמפיין בשווי 2.5 מיליון שקל, עבור סדרת ה-a class החדשה כולל סרטוני יוטיוב שצולמו מתוך הרכב ב-360 מעלות. בנוסף, השיקה החברה אולם תצוגה מרכזי חדש בהרצליה פיתוח, המשתרע על שטח של כ-2000 מ"ר ולמעלה מ-30 דגמים.
משה בנימין | 
מרצדס (צילום יח"צ)
תגיות כלמוביל | מרצדס
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה