קצרצרים

תעשו כבוד לנערת תפוזינה החדשה: רותם אבוהב

נערת התפוזינה, כנראה אחת מהדמויות האייקוניות בפרסום הישראלי, מפנה את מקומה לרותם אבוהב. לאחר שנים של דומגניות דקיקות, השחקנית והקומיקאית תככב בקמפיין חדש של יפאורה תבורי בהיקף של 7 מיליון שקלם, עבור הגרסה המשפחתית של המותג. בטיזר שצולם מופיעה אבוהב כשהיא בפיאה ג'ינג'ית לראשה וחולצה לבנה. לאחר שדלי מים נשפך עליה היא פונה למצלמה בשאלה: "חולצה לבנה רטובה? באמת? לא הגיע הזמן להתרענן?"
משה בנימין |  1
רותם אבוהב. תפוזינה (צילום יח"צ)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רותם אבוהב
    ירין 07/06/2016 18:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רותם אני גרה בבאר שבע ואני חולה אילך
    סגור