קצרצרים

קמפיין אינסטגרם למותג יגרמייסטר – באמצעות אמן תעתועי חושים

מותג יגרמייסטר יצא במהלך תוכן בזירה הדיגיטלית של בלייזר, באמצעות משרד חוליגנס, כאשר מטרת המהלך היא לחשוף מחדש את קהל הבליינים ובלייני הברים למותג. לצורך הקמפיין גויס אמן תעתועי החושים ערן בידרמן שהציג לבליינים איך לבצע טריקים בבר. האירוע צולם ל-2 סרטונים, ופורסם באינסטגרם.

כתבי אייס | 
יגרמייסטר במהלך תוכן באתר בלייזר (צילום צילום מסך)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה