קצרצרים

שחור, חזק ונוסטלגי: קמפיין חדש לקפה לנדוור

מותג קפה לנדוור עלה השבוע בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב. הקמפיין בהיקף של כ-1.5 מיליון שקלים מציג במרכזו את סיפור המותג שהוקם ב-1919, לצד תמונות אותנטיות ונוסטלגיות מימיו הראשונים של בית הקלייה. 
משה בנימין | 
קפה לנדוור (צילום יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה