קצרצרים

תקציב הפרסום של 'קפה לואיז' יטופל ב'משהו טוב' של אלעד סטפנסקי

רשת בתי הקפה מונה 12 סניפים הממוקמים בפריסה ארצית
משה בנימין | 
אלעד סטפנסקי (צילום יח"צ)
סוכנות הפרסום משהו טוב בבעלותו של אלעד סטפנסקי, לשעבר מנכ"ל משותף באקליפטוס, קיבלה לידיה את תקציב הפרסום של רשת קפה לואיז. רשת בתי הקפה מונה 12 סניפים הממוקמים בפריסה ארצית.
לדברי סטפנסקי: "אנו גאים ומתרגשים להתחיל לעבוד עם מותג שהיה הראשון לזהות את המודעות לבריאות, ומביא לקהל לקוחותיו את המוצר הטוב ביותר בתחום". 
'משהו טוב' הוקמה  על ידי סטפנסקי כבוטיק תוכן אסטרטגיה ושיווק מתמחה בדיגיטל. בין לקוחות החברה בדיגיטל: Audi ישראל, חומוס חמסה, משק ארצי, חוה זינגבוים, רימון טיולים, לימור בן יוסף ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה