קצרצרים

תגידו אתם סתומים? קמפיין חדש להעלאת מודעות למחלות לב

האיגוד הקרדיולוגי הישראלי יוצא בקמפיין תחת הכותרת "אתה סתום" לרגל יום הלב הבינלאומי. מאחורי הקמפיין עומד טל מהרם, איש הייטק שאיבד את אחיו לאחר שמת מהתקף לב, בגיל 35 וללא סימנים מקדימים. את הקמפיין מוביל משרד הפרסום M&C סאצ'י. 
משה בנימין |  2
תגיד אתה סתום. האיגוד הקרדיולוגי (צילום יח"צ)
תגיות M&C Saatchi
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קמפיין מזעזע, בוטה וגס רוח.
    גל 09/10/2016 01:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קמפיין מזעזע, בוטה וגס רוח. מי באיגוד אישר לכם את המצגת הנוראה הזו? ביזיון גדול.
    סגור
  • 1.
    קמפיין האם אתה סתום
    ד״ר ע. קלטר-ליבוביץ׳ 30/09/2016 18:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ללא ספק הקמפיין הזה יצא מתוך כוונה טובה, והסיפור האישי מאחוריו נוגע ללב. אך על פי כן, המסר ׳האם את/ה סתום?׳ פוגעני ומעליב ואינו מכבד את האינטליגנציה של הציבור. בלשון הרחוב, ׳בתום׳ היא מילה נרדפת למטומטם, טיפש. האם צריכים להעליב את הציבור על מנת למשוך את תשומת ליבו? אולי דווקא פשוט יותר לספר את הסיפור האישי ודרכו להפנות להערכת הסיכון האישי ולקדם אורח חיים בריא.
    סגור