חדשות
תגידו אתם סתומים? קמפיין חדש להעלאת מודעות למחלות לב
האיגוד הקרדיולוגי הישראלי יוצא בקמפיין תחת הכותרת "אתה סתום" לרגל יום הלב הבינלאומי. מאחורי הקמפיין עומד טל מהרם, איש הייטק שאיבד את אחיו לאחר שמת מהתקף לב, בגיל 35 וללא סימנים מקדימים. את הקמפיין מוביל משרד הפרסום M&C סאצ'י.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.קמפיין מזעזע, בוטה וגס רוח.גל 10/2016/09הגב לתגובה זו0 0קמפיין מזעזע, בוטה וגס רוח. מי באיגוד אישר לכם את המצגת הנוראה הזו? ביזיון גדול.סגור
-
1.קמפיין האם אתה סתוםד״ר ע. קלטר-ליבוביץ׳ 09/2016/30הגב לתגובה זו1 0ללא ספק הקמפיין הזה יצא מתוך כוונה טובה, והסיפור האישי מאחוריו נוגע ללב. אך על פי כן, המסר ׳האם את/ה סתום?׳ פוגעני ומעליב ואינו מכבד את האינטליגנציה של הציבור. בלשון הרחוב, ׳בתום׳ היא מילה נרדפת למטומטם, טיפש. האם צריכים להעליב את הציבור על מנת למשוך את תשומת ליבו? אולי דווקא פשוט יותר לספר את הסיפור האישי ודרכו להפנות להערכת הסיכון האישי ולקדם אורח חיים בריא.סגור