חדשות

נשקו את הצפרדע: בלאנקו במהלך סושיאל "סילבסטר" לחברת אלבר

משרד הפרסום בלאנקו שקיבל את תקציב הסושיאל של אלבר לפני מספר חודשים מעלה קמפיין סוף שנה ממותג "סילבסטר" לחברה. המהלך משלב פן טכנולוגי כאשר הפעילות מתקיימת במובייל בלבד. הגולשים נכנסים לאפליקציית הפעילות ושם נדרשים "לנשק" את הצפרדע - הפרזנטורית של אלבר. על פי שילוב של מספר קריטריונים כמו: צליל, אורך הנשיקה, שטח הפנים וכו' מעניקה הצפרדע ציון למנשק. 10 המנשקים הטובים ביותר ישתתפו בהגרלת 10 הזמנות זוגיות לאירוח במתחם v.i.p בסינמה סיטי.
משה בנימין |  5
אביתר סדון (צילום יח"צ)
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מבית היוצר של מר ס(ע)דון
    עוד גאונות מרשימה 01/2017/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מפיל לסתות! קריאייטיבי! ויראלי! שובר קופות! קאן! מדהים שיש לקוחות שאשכרה משלמים על הדבר הזה. מביך בצורה מבישה.
    סגור
  • 4.
    יצרתי וויראלי- כל הכבוד
    יצחק 12/2016/27
    הגב לתגובה זו
    0 6
    לא ברור מי הקנאי שמשתלח בבעלים של משרד צעיר ומצליח אבל כנראה שהפסיד לו איזה קמפיין או שתיים...רעיון יפה ובעל פוטנציאל להפוך ויראלי. כל הכבוד המשיכו כך ואנחנו נמשיך לעקוב.
    סגור
  • 3.
    לינק למהלך
    הצפרדע 12/2016/27
    הגב לתגובה זו
    1 5
    http://devdino.com/albar/salevester/
    סגור
  • 2.
    חובבנים
    ליאור בן שמאי 12/2016/27
    הגב לתגובה זו
    5 2
    משרד של חובבנים שמנוהל ע"י חצי קומבינטור שמבחינתו פסגת הקריאייטיב זה להראות פסגה ולרשום קריאייטיב
    סגור
  • 1.
    דווקא נחמד ומקורי (ל"ת)
    חנוכיהו 12/2016/26
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור