חדשות

'אצטרובל ADV' יטפל בתקציב הפרסום של 'גן העיר'

משה בנימין | 
איצטרובל. מימין: גדי יוהן ואורן שאער (צילום יח"צ)
משרד הפרסום אצטרובל ADV יטפל בתקציב הפרסום של גן העיר שבבעלות שלמה אליהו. ברבעון האחרון של 2016 טיפל המשרד בניהול הקריאייטיב, הסושיאל ורכש המדיה של גן העיר וכעת החליטה הנהלת הקניון להעביר לטיפולו את מלוא היקף תקציב השיווק והפרסום. אסף גולן, מנכ"ל גן העיר: "גן העיר הוא מותג תל אביבי מובהק במיקום הכי מרכזי ואסטרטגי. מתוך הבנה שהמותג זקוק לעדכון תדמיתי ויציקת תכנים עדכניים לקהלי היעד שלנו החלטנו להוציא החוצה את הטיפול במותג, תהליך שנעשה בשנים האחרונות באופן עצמאי. בחרנו באצטרובל, משרד שמטפל לנו בהצלחה רבה בניו מדיה ושניחן בראיה אסטרטגית מהיכרותו את העיר תל אביב וצרכי הקהלים בה. אנו והקבוצה, בראשות מר שלמה אליהו, רואים בו שותף להובלת גן העיר לעידן הפרסום החדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה