חדשות
לאחר 6 שנים בתפקיד: ראש אגף שיווק באל על עינת ינאי פורשת
עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל על פורשת מתפקידה לאחר 6 שנים. ינאי נכנסה לתפקיד בתחילת שנת 2011 ובמהלך שנים אלו הובילה שורת מהלכי שיווק, וביניהם השקת מחלקת תיירים פלוס, פתיחת מותג הלואו קוסט Up, השקת הקו לבוסטון וגיבוש ההיערכות השיווקית בחברה לקראת קליטת מטוסי הדרימליינר. בנוסף הובילה את שדרוג מערך הדיגיטל באל על והפיכת אתר האינטרנט לגורם משמעותי במכירות החברה. טרם הגעתה לאל על כיהנה במשך 11 שנים כמנהלת מחלקת השיווק ב-yes.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה