חדשות

What If בקמפיין חדש למגדלי הים התיכון

משה בנימין | 
מגדלי הים התיכון. שלמה בראבא (צילום יח"צ)
רשת מגדלי הים התיכון עלתה השבוע בקמפיין חדש עם הפרזנטור שלמה בראבא, בהיקף של כ-4 מיליון שקלים ובקונספט קריאייטיבי חדש. הסרטון החדש, באמצעות משרד הפרסום What If בבעלות גיל והדס ליבר, מציג את בראבא בדמותו של סוכן/אמרגן לא יוצלח של תכנים, הופעות ופעילויות, שמנסה למכור למגדלים את מרכולתו. הפרסומת תומכת באסטרטגיה השיווקית של הרשת "מעניין לחיות פה" מהכיוון הקומי וההפוך של: "אם זה לא מעניין - לא תמצאו את זה אצלנו".
 

קרדיטים
משרד פרסום: What If
ניהול קריאייטיב: הדס ליבר
צוות קריאייטיב: ענבל ברק, רני צלח
כתיבה: אסף שלמון
בימוי: יונתן גורפינקל
הפקה: אוג הפקות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה