קצרצרים

ספר חדש לשמואל ורשבסקי, ממייסדי אדלר חומסקי: "לחשב ערכים מחדש"

משה בנימין | 
שמואל ורשבסקי. "לחשב ערכים מחדש" (צילום יח"צ)
שמואל ורשבסקי, ממייסדי משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי מוציא ספר חדש לאחר 4 שכתב בעבר. הספר "לחשב ערכים מחדש" עוסק בשיווק חברתי כהגדרתו של ורשבסקי - החזרתם של ערכים חברתיים ואנושיים לאורח חינו למען הדורות הבאים. לדבריו "אינני עיוור לאירוניה בכך שאני מנסה בספר זה לשווק ערכים כמו שמשווקים גבינות, אופנה, מחשבים ומכוניות, אבל אינני מכיר דרך טובה יותר. אני מקווה שהמחשבות, הרעיונות והסיפורים שהעליתי כאן על הכתב ידרבנו את הקוראות והקוראים מרחבי הקשת הציבורית להביא רעיונות ומהלכים חדשים, ויעזרו לכולנו לחשב ערכים מחדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה