קצרצרים

בזק מציגה את הפיצ'רים של "העיר החכמה" במהלך אינסטגרמי

משה בנימין | 
סטלה הנדלר במסיבת העיתונאים של בזק (צילום יח"צ)
חברת בזק ששמה את הפוקוס הפרסומי על "הבית, העסק והעיר החכמה" יוצאת במהלך דיגיטלי באמצעות סוכנות GO-INTERACTION להצגת הפיצ'רים של "העיר החכמה" באינסטגרם. המהלך משלב בין כלי ה"סטוריז" לStop-Motion. המהלך מתמקד בהדגמה ויזואלית של אופן הפעולה של "הפנס החכם", פיצ'ר שמציעה בזק כחלק מקמפיין עיר חכמה, הפועל על-בסיס חיישני אור ותנועה. גולשים בעמוד האינסטגרם של בזק מתבקשים להקליק במהירות על הסטוריז ובו סדרה של 15 תמונות. אשליית התנועה שיוצרת ההקלקה המהירה, חושפת את הגולשים לסרטון קצר של אדם צועד על מדרכה ומתקדם לעבר פנס רחוב, הנדלק ברגע שדמותו חולפת על-פניו ונכבית עם התרחקותה ממנו. 
תגיות אינסטגרם | בזק
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה