חדשות

המכללה האקדמית נתניה יוצאת בקמפיין ומחליפה לוגו ושם

משה בנימין | 
המכללה האקדמית נתניה (צילום יח"צ)
קמפיין הפרסום החדש של המכללה האקדמית נתניה יוצא לדרכו באמצעות משרד הפרסום dsay שזכה בתקציב לפני מספר חודשים. במסגרת הקמפיין המכללה הודיעה על החלפת (קיצור) השם ל"אקדמית נתניה" וכן על שינוי בלוגו לצד שפה תקשורתית חדשה. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה