קצרצרים

לא רק מיתוג: יקב הרי גליל בקמפיין דיגיטל בהשתתפות עובדיו

כתבי אייס | 
הקמפיין הדיגיטלי החדש של יקב הרי גליל (צילום יח"צ)
עובדי יקב הרי גליל הם כוכבי הקמפיין הדיגיטלי של הכרם, לקראת חג הפסח. סלוגן הקמפיין עליו חתום משרד שלמור דיגיטל, הוא "קרוב לטבע", והקמפיין הוא חלק מאסטרטגיית המיתוג החדש של היקב וחזון בר קיימא, עליו חתומה חברת המיתוג פירמה והוא כולל  לוגו חדש, עיצוב תוויות בקבוקים עם תקריבי אלמנטים מהטבע ובשפה תקשורתית ייחודית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה