קצרצרים

סטורי'ס בטלוויזיה: שברולט עם המשפיענים של לידרס בקמפיין חדש

משה בנימין | 
שברולט סטורי'ס (צילום יח"צ)
משרד הפרסום ראובני פרידן וחברת UMI עלו השבוע בקמפיין חדש לשברולט ספארק, רכב המיני של המותג. בהתאם לקהל היעד הצעיר של המותג, המהלך מתבסס על שפת הרשתות החברתיות בשילוב קטעי סטוריז אמיתיים מחשבונות האינסטגרם של 3 משפיעינים, בשיתוף פעולה עם חברת לידרס. הקמפיין כולו צולם במכשירים הסלולריים של האינסטגרמרים שנבחרו לפרויקט: מאירקו - צלם אופנה, טל רביבו - אמן תנועה וקפיצות וגל גולד - רקדנית היפ הופ. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה