חדשות

נמל אשדוד יוצא במכרז למיתוג אסטרטגי

משה בנימין | 
נמל אשדוד (צילום Bizportal)
נמל אשדוד יצא במכרז למיתוג אסטרטגי עבור חברת הנמל. תנאי הסף המרכזיים דורשים ניסיון של 5 שנים לפחות מאז 2007 , בעבודות בתחומים: מיתוג ו/או פרסום; וגם החל משנת 2007 ניסיון בפרויקטים של תהליכי מיתוג אסטרטגיים בהיקף כספי של 200 אלף שקל לפחות לכל פרויקט, או פרויקט אחד בהיקף של 400 אלף שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה