חדשות
לאחר עשור: חברת העיצוב 'אלוני' עולה בקמפיין טלוויזיה
לראשונה מזה עשור חברת אלוני יוצאת בקמפיין טלוויזיוני באמצעות גליקמן שמיר סמסונוב תחת הכותרת: "שיפוץ לא חייב להיות כאב ראש". היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ-2 מיליון שקלים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה