חדשות

קמפיין פרסום ארצי ראשון למעצבת האופנה חגית טסה

כתבי אייס | 
קמפיין פרסומי ראשון למעצבת האופנה חגית טסה (צילום איתן טל)
חגית טסה, מעצבת אופנה ובעלת רשת חנויות, עולה היום (יום א') עם קמפיין פרסום ארצי שכולל שילוט חוצות ואינטרנט, בהשקעה כוללת של כ-400 אלף שקלים. זהו קמפיין ארצי ראשון למעצבת, שציינה לאחרונה 20 שנות פעילות. הקמפיין מלווה את השקת קולקציית הקיץ ואתר המכר החדש של טסה,  והוא עולה באמצעות משרד הפרסום Sabio. הקמפיין כולל שילוט חוצות ופרסום במדיה הדיגיטלית בכיכובה של הפרזנטורית רונה-לי שמעון תחת הסלוגן "Wear it your way".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה