חדשות

קמפיין טלוויזיה ל'עסק שווה': עילי בוטנר וילדי החוץ משתתפים בהתנדבות

משה בנימין | 
עסק שווה (צילום יח"צ)
מיזם עסק שווה יוצא בקמפיין טלוויזיה לקידום תעסוקה אקדמאית של אנשים עם מוגבלות
בהשתתפות עילי בוטנר והרכבו ״עילי בוטנר וילדי החוץ״: אוהד שרגאי, אדר גולד, תום גפן וגל לוגסי שהתנדבו לקחת חלק בקמפיין. מטרת הקמפיין היא העלאת המודעת וקידומו של נושא השוויון בתעסוקת אנשים עם מוגבלות. השותפים במיזם הם משרד העבודה והרווחה, קרן משפחת רודרמן, ג'וינט ישראל-תבת ובית ההשקעות מיטב דש. על הקמפיין אמונים הפרסומאי אורי ביילין ממשרד הביילינים ומשרד יחסי הציבור ארד תקשורת.

מימין: אורי ביילין, יפעה סימס, עילי בוטנר וילדי החוץ
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה