קצרצרים

רשת קרוקס משנה את השם ל-WESHOES - ויוצאת בקמפיין

כתבי אייס | 
סניף של רשת WESHOES (צילום יח"צ)
רשת ההנעלה WESHOES עוברת מהפך ומיתוג מחדש, במסגרתו עלתה בקמפיין שיווקי בטלויזיה, ברדיו ובשלטי חוצות "מותגים שישראלים אוהבים" בעלות של כ-2 מיליון שקלים. WESHOES היא המשכה של רשת MORE&CROCS, המחזיקה ב-60 סניפים ברחבי ישראל. הסניפים עוברים העונה הסבה ומיתוג מחדש לרשת החדשה.
תגיות CROCS | WESHOES
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה