חדשות
ענבר מרחב G בקמפיין ראשון למזגני TCL מבית יורוקום
חברת יורוקום, יבואנית מוצרי החשמל, נכנסת לתחום המזגנים עם המותג TCL בקמפיין פרסומי בהיקף השקעה שנאמד בכ- 4 מיליון שקלים. מאחורי הקמפיין תחת המסר "מרגישים את ההבדל באוויר" עומד משרד הפרסום ענבר מרחב G. רוני קרני, מנהלת השיווק של יורוקום: ""אנחנו שמחים וגאים לצרף את משפחת TCL לפורטפוליו המותגים הרחב של יורוקום, ולהציע לצרכנים בישראל את מוצרי החברה המתקדמים. הקמפיין החדש ישים דגש על הטכנולוגיה המתקדמת של המזגנים בנושא סינון אוויר וידגיש את ההבדל באיכות האוויר".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה