חדשות

ענבר מרחב G בקמפיין ראשון למזגני TCL מבית יורוקום

משה בנימין | 
ענבר מרחב G. ירון מרחב וחן ענבר (צילום יח"צ)
חברת יורוקום, יבואנית מוצרי החשמל, נכנסת לתחום המזגנים עם המותג TCL בקמפיין פרסומי בהיקף השקעה שנאמד בכ- 4 מיליון שקלים. מאחורי הקמפיין תחת המסר "מרגישים את ההבדל באוויר" עומד משרד הפרסום ענבר מרחב G. רוני קרני, מנהלת השיווק של יורוקום: ""אנחנו שמחים וגאים לצרף את משפחת TCL לפורטפוליו המותגים הרחב של יורוקום, ולהציע לצרכנים בישראל את מוצרי החברה המתקדמים. הקמפיין החדש ישים דגש על הטכנולוגיה המתקדמת של המזגנים בנושא סינון אוויר וידגיש את ההבדל באיכות האוויר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה