חדשות
אל-על משיקה אתר להזמנת מלונות ויוצאת בקמפיין וידאו מטורגט
מועדון הנוסע המתמיד של חברת אל-על משיק אתר להזמנת מלונות, המאפשר צבירה ומימוש של נקודות. האתר כולל יותר מ-150,000 מלונות ברחבי העולם ובעתיד יכלול גם מלונות מישראל. במקביל יוצאת אל-על בקמפיין וידאו מטורגט ברשת שבתוכו יוטמע מסר אישי לגולשים שאליהם יגיעו הסרטים. ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד: "שמנו לעצמנו למטרה להמשיך ולתת לחברי המועדון יותר ערך, שיבוא לידי ביטוי בהרחבת מגוון הזדמנויות הצבירה ומגוון הזדמנויות המימוש ומעתה ניתן להזמין את החופשה כולה בנקודות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה