חדשות

אל-על משיקה אתר להזמנת מלונות ויוצאת בקמפיין וידאו מטורגט

משה בנימין | 
מועדון הנוסע המתמיד של חברת אל-על משיק אתר להזמנת מלונות, המאפשר צבירה ומימוש של נקודות. האתר כולל יותר מ-150,000 מלונות ברחבי העולם ובעתיד יכלול גם מלונות מישראל. במקביל יוצאת אל-על בקמפיין וידאו מטורגט ברשת שבתוכו יוטמע מסר אישי לגולשים שאליהם יגיעו הסרטים. ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד: "שמנו לעצמנו למטרה להמשיך ולתת לחברי המועדון יותר ערך, שיבוא לידי ביטוי בהרחבת מגוון הזדמנויות הצבירה ומגוון הזדמנויות המימוש ומעתה ניתן להזמין את החופשה כולה בנקודות".
 
תגיות אל על
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה