חדשות
משרד הפרסום רן לוי+ יוביל את הקמפיין של בית"ר ירושלים
משרד הפרסום הירושלמי רן לוי נבחר להוביל את הקמפיין החדש של בית"ר ירושלים תחת הסלוגן "# התאהבתי מחדש - מחזירים את החווייה ליציע". הקמפיין בשווי כ-250 אלף שקלים יכלול שילוט חוצות, פרסום במדיה הדיגיטלית ובעיתונות כתובה, כחלק מהמאמץ של אנשי הקבוצה להשיב את האוהדים חזרה ליציעים ולהגדיל את מכירת המנויים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה