חדשות

משרד הפרסום רן לוי+ יוביל את הקמפיין של בית"ר ירושלים

משה בנימין | 
בית"ר ירושלים (צילום יח"צ)
משרד הפרסום הירושלמי רן לוי נבחר להוביל את הקמפיין החדש של בית"ר ירושלים תחת הסלוגן "# התאהבתי מחדש - מחזירים את החווייה ליציע". הקמפיין בשווי כ-250 אלף שקלים יכלול שילוט חוצות, פרסום במדיה הדיגיטלית ובעיתונות כתובה, כחלק מהמאמץ של אנשי הקבוצה להשיב את האוהדים חזרה ליציעים ולהגדיל את מכירת המנויים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה