חדשות

מועצת הכבלים והלווין יוצאת בקמפיין להגברת המודעות הצרכנית

משה בנימין | 
מועצת הכבלים והלווין (צילום יח"צ)
לראשונה מזה 5 שנים, מועצת הכבלים והלווין מעלה קמפיין להגברת המודעות הצרכנית בקולם של מרגלית צנעני, עידן אלתרמן ואבי גרייניק המדבבים ספות וכרית בסלון ביתי. הקמפיין נולד בעקבות סקרים שערכה המועצה בעבר אשר הראו כי 73% מהצופים לא משתמשים או לא מודעים לאפשרות חסימת תכנים על בסיס גיל הצפייה או על בסיס עלות רכישת התוכן, ורק 28% עושים בו שימוש. עוד נמצא כי 46% מהצופים לא מודעים לאפשרות לפנות בתלונות לאגף להגנת הצרכן של המועצה לשידורי כבלים ולוויין בנושאי תוכן ובנושאים צרכניים, לעומת מודעות גבוהה לאפשרות להתלונן אצל ספק הטלוויזיה עצמו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה