חדשות

קמפיין מנצח? 73% מהאמריקאים מעוניינים במוצר של סודהסטרים

כתבי אייס |  1
סודהסטרים (צילום יח"צ)
ב-4 הימים הראשונים לעלייתו לאוויר, הספיק קמפיין 'ההומושלפיינס' לבר המשקאות של סודהסטרים בכיכובם של מים ביאליק מ'המפץ הגדול' והודור מ'משחקי הכס' לצבור 20 מיליון צפיות, מספר שעלה עד כה ל-35 מיליון. אלא שהפעם, בנוסף לנתוני הוויראליות, מצטרפים נתוני זכירות וכוונה לרכישה מפתיעים - בארה"ב הכוונה לרכישת המוצר עלתה ב-73.6%, בקנדה- עלייה של 60.9% ובישראל- עלייה של 33.41%. ממוצע הגידול בקרב אלו שזכרו שראו את הסרטון (ואכן ראו) לעומת כאלו שלא ראו אותו, מרשים אף הוא ועומד על 262.1% בארה"ב, 273.5% בקנדה ו-135.2% בישראל.
 
תגיות סודהסטרים
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לחברים באייס - 73% יותר או 73% מהאמריקאים?
    רוצה לדעת 07/2017/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברים יקרים ב ICE בכותרת כתבתם ש " 73% מהאמריקאים מעוניינים במוצר של סודהסטרים" ובתוכן - הקצר - כתוב שיש עליה של 73% בכוונהכלומר לרכישת המוצר, כלומר למשל - אם קודם 1% מהאמריקאים שקלו לרכוש אותו, אז עכשו כמעט 2% שוקלים (ולא 73%..) אנא הבהירו ו או תקנו. גם אם זו ידיעת יח"צ...
    סגור