חדשות

אצטרובל ADV יטפל בתקציב הפרסום של רשת TwentySix

משה בנימין | 
איצטרובל. מימין: גדי יוהן ואורן שאער (צילום יח"צ)
משרד הפרסום אצטרובל ADV בבעלותם של גדי יוהן ואורן שעאר זכה בתקציב הפרסום של רשת האופנה TwentySix. הרשת מונה כיום 2 סניפים ובשנה הקרובה עתיד להיפתח סניף נוסף. בעלי רשת TwentySix: "בחרנו באצטרובל כי חיפשנו משרד פרסום בעל יכולות קריאייטיב יחד עם ניהול ורכש מדיה שידע להוביל את ההתרחבות שלנו , משרד עם ניסיון ותוצאות בשטח שיודע להפיק את המקסימום עם תקציב פרסום  נתון ויכולת לפנות לקהלים צעירים בשפה עדכנית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה