קצרצרים

סינמטק תל אביב יוצא במכרז למיתוג מחדש

משה בנימין | 
סינמטק (צילום יח"צ)
מרכז הקולנוע סינמטק תל אביב יוצא במכרז להליך מיתוג מחדש. הסינמטק שמגדיר עצמו כ"מרכז קולנועי המהווה אלטרנטיבה תרבותית לבתי קולנוע המסחריים" שם לעצמו כמטרות עיקריות מספר יעדים: יצירת אסטרטגיית מותג ותתי מותגים מעודכנת, כולל התייחסות ליתרון מיצובי של המותג; הגדרת אישיות מותג בהתאמה לאסטרטגיה; ביצוע קונספט ויזואלי מותגי כולל ומגוון אלמנטים בהתאם לנדרש ויצירת ספר מותג שלם ומעודכן.
הליך המיתוג יכלול 3 שלבים: שלב אסטרטגיה ואנליזה, שלב ויזואלי עם הצגת קונספט עיצובי ושלב אחרון שבו יוצגו חומרים תדמיתיים ושיווקיים. בין תנאי הסף המקצועיים דורשים בסינמטר מהמתמודדים ניסיון שכולל 5 עבודות מיתוג למוסדות/ארגונים שהיקף הפעילות שלהם עולה על 15 מיליון שקל בשנה, ב-6 השנים האחרונות.
תגיות סינמטק
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה