חדשות
סינמטק תל אביב יוצא במכרז למיתוג מחדש
מרכז הקולנוע סינמטק תל אביב יוצא במכרז להליך מיתוג מחדש. הסינמטק שמגדיר עצמו כ"מרכז קולנועי המהווה אלטרנטיבה תרבותית לבתי קולנוע המסחריים" שם לעצמו כמטרות עיקריות מספר יעדים: יצירת אסטרטגיית מותג ותתי מותגים מעודכנת, כולל התייחסות ליתרון מיצובי של המותג; הגדרת אישיות מותג בהתאמה לאסטרטגיה; ביצוע קונספט ויזואלי מותגי כולל ומגוון אלמנטים בהתאם לנדרש ויצירת ספר מותג שלם ומעודכן.
הליך המיתוג יכלול 3 שלבים: שלב אסטרטגיה ואנליזה, שלב ויזואלי עם הצגת קונספט עיצובי ושלב אחרון שבו יוצגו חומרים תדמיתיים ושיווקיים. בין תנאי הסף המקצועיים דורשים בסינמטר מהמתמודדים ניסיון שכולל 5 עבודות מיתוג למוסדות/ארגונים שהיקף הפעילות שלהם עולה על 15 מיליון שקל בשנה, ב-6 השנים האחרונות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה