קצרצרים

ארטימדיה יוצאת בשת"פ עם Coolix המתמחה בוידאו אינטראקטיבי

משה בנימין | 
לאומי קארד בארטימדיה (צילום יח"צ)
חברת ארטימדיה המתמחה בפרסום פרוגרמטי בוידאו יוצאת בשת"פ עם חברת Coolix המתמחה ביצירת וידאו אינטראקטיבי. הראשונה להתנסות בשיתוף הפעולה בין שתי החברות, היא לאומי קארד, באמצעות מקאן תל אביב שעלתה בימים האחרונים בקמפיין המקדם את האפליקציה החדשה של החברה, עליו נוספה שכבה אינטראקטיבית שמציגה לגולש את מגוון השירותים וההטבות שהאפליקציה מציעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה