חדשות

דיגיטל קלאוד ו-Brave בקמפיין TV ודיגיטל לפרויקט הנדל"ן Benjamin

משה בנימין | 
בנג'מין. דיגיטל קלאוד ו-Brave (צילום יח"צ/ צילום מסך)
חברת הנדל"ן פסו-גוב של עידו פסו ושמר גוב, משיקה את מתחם הנדל"ן בנג'מין (Benjamin) שבנחלת בנימין בתל אביב בקמפיין דיגיטל וטלוויזיה באמצעות משרדי הפרסום דיגיטל קלאוד ו-Brave. הקמפיין הושק תחת הקונספט Timeless Style since 1927 ומציג את הסגנון הנצחי שבאדריכלות של אותה תקופה לצד תחושת הדחיפות "לכל אלה שפספסו את ההזדמנות ב-1927".
 
קרדיטים: 
משרד פרסום: דיגיטל קלאוד Brave
מנכ"ל דיגיטל קלאוד: שמוליק קורן
מנכ"ל Brave: אריאל ברנסון
חברת הפקה: OG
במאית: שלי כרמל
הדמיות תלת: 3Dvision 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה