חדשות

לאחר 21 שנים במחלבות גד: סמנכ"ל השיווק גיל שגב פורש

משה בנימין | 
גיל שגב (צילום יח"צ)
לאחר 21 שנים בחברה גיל שגב, סמנכ"ל השיווק והמכירות של מחלבות גד מסיים את תפקידו. שגב, שהתחיל את עבודתו בחברה כמנהל מכירות היה זה שהוביל ביחד עם בעלי המחלבה עזרא כהן את תהליכי המיתוג ואחראי להפיכתה לאחד המותגים המוכרים בישראל.
בין השאר שגב חתום על מהלכים כגון חיזוק המיתוג של "סבא גד" כמומחה בתחומו, החיבור לצבע הכחול המזוהה של גד. בנוסף, היה אחראי שגב לניהול מערך המכירות, הסחר וההפצה בחברה. לדבריו: "אני עוזב מקום שהיה לי כבית וכמשפחה ולאן שלא אלך גד תמיד תהיה חלק ממני. החלטתי לצאת לדרך חדשה ולחפש את האתגר הבא. אני חי מעשייה ומבנייה ומחפש את הבית הבא שאוכל לצעוד איתו קדימה. לאחר שנים אינטנסיביות החלטתי כרגע לקחת פסק זמן קצר ולבחון את הצעד הבא שלי וכן לבחון הצעות נוספות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה