חדשות

קמפיין חדש לבריטה בשווי מיליון שקלים

משה בנימין | 
BRITA (צילום יח"צ)
מותג בריטה, המתמחה בפתרונות סינון מים, עלה בקמפיין חדש המקדם בקבוק לסינון מים מחוץ לבית בעלות של כמיליון שקלים, הכולל טלוויזיה ודיגיטל. תמיר מלמוד, מנכ"ל סודהסטרים ישראל, המשווקת והיבואנית של מוצרי בריטה בישראל: "בריטה יוצאת בקמפיין מחנך שוק בהשקעה נרחבת, במטרה להעביר את המסר שמהיום לא צריך להתפשר על איכות המים שאנחנו וילדינו שותים גם מחוץ לבית".
תגיות BRITA
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה