חדשות
קמפיין חדש לבריטה בשווי מיליון שקלים
מותג בריטה, המתמחה בפתרונות סינון מים, עלה בקמפיין חדש המקדם בקבוק לסינון מים מחוץ לבית בעלות של כמיליון שקלים, הכולל טלוויזיה ודיגיטל. תמיר מלמוד, מנכ"ל סודהסטרים ישראל, המשווקת והיבואנית של מוצרי בריטה בישראל: "בריטה יוצאת בקמפיין מחנך שוק בהשקעה נרחבת, במטרה להעביר את המסר שמהיום לא צריך להתפשר על איכות המים שאנחנו וילדינו שותים גם מחוץ לבית".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה