חדשות

מותג התאורה 'קרני תכלת' עלה בקמפיין חוצות לאולם התצוגה

משה בנימין |  1
קרני תכלת. קמפיין חוצות (צילום יח"צ)
חברת גופי התאורה "קרני תכלת" יצאה בקמפיין חוצות באמצעות משרד הפרסום הג'ינג'י שיתמקד באזור רמת החייל, בו ממוקם אולם התצוגה של החברה. שלטי הפרסומת של הקמפיין "מכוונים את התנועה" באזור לפי מיקום הנהג ביחס לאולם. בהתאם למיקומו של השלט, תופיע הכוונה לאולם התצוגה - פנה ימינה, עשה פרסה, שמאלה בגשר ועוד. 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מרגש תודה על המידע החשוב (ל"ת)
    רגשת רגשתם 08/2017/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור