קצרצרים

לא קל: אפלייד מטיריאלס בקמפיין משעשע עם No, No, No, No, No, Yes

משה בנימין |  2
אפלייד מטיריאלס (צילום יח"צ)
חברת ההייטק האמריקאית הבינלאומית אפלייד מטיריאלס (Applied Materials) שפועלת בישראל מפארק המדע ברחובות יצאה השבוע בקמפיין מודעות משעשע באמצעות משרד הפרסום No, No, No, No, No, Yes של גדעון עמיחי. הקמפיין ניגש לאתגר הקלאסי של חברות ההייטק - גיוס עובדים - מכיוון היפר ריאליסטי שאינו מייפה את המציאות ודווקא מדגיש את הקשיים המצפים לעובדים בעולם ההייטק.
בקמפיין החדש שעולה ברחבי הארץ - שילוט חוצות בפארק המדע ובאזורי הייטק, בדיגיטל, בעיתונות, ברדיו ושילוט ברחבי בנייניה הממוקמים בפארק המדע רחובות, בחרה אפלייד מטיריאלס בסדרה של מסרים הנחתמים באמירה "לא אמרנו שיהיה קל" הכותרות עצמן נוגעות בשלל ביטויים המסמלים אתגרים שונים המתכתבים עם עולם ההייטק.

 
קרדיטים:
גדעון עמיחי, רוני שניידר, לירון בן יעקב, גיל אבים, ירון יצחקוב, זאב רביד, אלעד ינאי, דפנה צרור, לי בן דוד, ליאת לפושין, גלי נמדר, תמי מור
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מצויין (ל"ת)
    בועז 07/09/2017 11:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קמפיין דיגיטל: שילוט חוצות
    סלע 07/09/2017 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    (לא אמרנו שהאנשים האלה הם טכנולוגיים)
    סגור