חדשות

צעד בכיוון הנכון: הוצגה האמנה לפרסום אחראי והוגן לבני נוער

משה בנימין | 
יניב ויצמן (צילום יח"צ)
אמנה לפרסום אחראי והוגן לבני נוער הוצגה היום, פרי יוזמה של יו"ר הוועדה לזכויות הילד בכנסת, ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון, משרד הפרסום והתוכן teenk, איגוד השיווק הישראלי, איגוד הפרסום הישראלי ונציגי ונציגות מועצת התלמידים והנוער הארצית. האמנה באה להנחיל בקרב  אנשי הפרסום והשיווק בישראל נורמות של פרסום אחראי והוגן לבני נוער, הן בכובעם כצרכנים והן בכובעם כמקדמי מוצרים. 
הקווים המנחים עליהם מבוססת האמנה כוללים הנחיות כגון: על כל פרסומת לבני נוער להיות חוקית; הפרסומת תבוצע ותפורסם מתוך תחושת אחריות ציבורית של המפרסמים כלפי בני הנוער; אי הטעייה ושקיפות; הפרסומת לא תכיל מסר אשר עלול לגרום להטעיית בני הנוער, במישרין או בעקיפין; הפרסומת לא תהיה דו משמעית, מטעה, או כזאת שאינה מובנת במלואה על ידי בני נוער; פרסומת המכוונת לקטינים לא תנצל לרעה את חוסר ניסיונם ותמימותם, ותתאים את עצמה לרמת הידע, התחכום והבגרות של הקטינים; תכנים מסחריים שאינם פרסומת יצויינו כתוכן שיווקי גלוי ושקוף לבני הנוער, וימנעו הטעייה וגניבת דעת, מתן במה וגיוון ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה