קצרצרים

בזק משיקה תכנית פודקאסט בשם Bcast

משה בנימין |  2
תכנית הפודקאסטים של בזק. רוזן וינוביץ (צילום יח"צ)
חברת בזק מצטרפת לטרנד הפודקאסטים ומשיקה תכנית משלה תחת השם Bcast שתעסוק בנושאים כגון האינטרנט של הדברים וטכנולוגיות חכמות. גיל רוזן סמנכ"ל השיווק והחדשנות: "בזק היא בין המובילות את תחום החיים הדיגיטליים בישראל על בסיס הטכנולוגיות והחידושים המתקדמים ביותר. תוכנית הפודקאסטים החדשה תאפשר לקהל הרחב להאזין לתכנים מקצועיים בהם הוא מתעניין, בזמן ובמקום הנוחים לו ביותר".  את התכנית תנחה חן ינוביץ מנהלת התוכן הדיגיטלי של החברה ושדרנית רדיו לשעבר.
תגיות בזק | גיל רוזן
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברנז'ה עייפה
    חכם סיני 13/09/2017 16:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנשי השיווק של בזק עושים יותר ויותר תכנים שמקדמים את עצמם ולא את המוצרים שלהם. חבל. זה נחמד לברנזה אבל לא ללקוחות.
    סגור
  • מי עייף? אנחנו בשיא הרעננות
    חן 13/09/2017 18:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היי כאן סיני חכם, כאן חן מנהלת התוכן של בזק, יצרנו במו ידינו פודקאסט שכל מטרתו הוא לתת ערך למאזינים, ולא לקדם את עצמנו. הסיבה שאנחנו שם אגב היא סה"כ לטובת הפיילוט שעשינו עם ההקמה של הפודקסאט. בכל מקרה מקווים שנצליח לשנות דעתך. אגב סין, שניים מהפודקאסטים האחרונים שלנו מתעסקים בסינים.
    סגור