חדשות
בזק משיקה תכנית פודקאסט בשם Bcast
חברת בזק מצטרפת לטרנד הפודקאסטים ומשיקה תכנית משלה תחת השם Bcast שתעסוק בנושאים כגון האינטרנט של הדברים וטכנולוגיות חכמות. גיל רוזן סמנכ"ל השיווק והחדשנות: "בזק היא בין המובילות את תחום החיים הדיגיטליים בישראל על בסיס הטכנולוגיות והחידושים המתקדמים ביותר. תוכנית הפודקאסטים החדשה תאפשר לקהל הרחב להאזין לתכנים מקצועיים בהם הוא מתעניין, בזמן ובמקום הנוחים לו ביותר". את התכנית תנחה חן ינוביץ מנהלת התוכן הדיגיטלי של החברה ושדרנית רדיו לשעבר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.ברנז'ה עייפהחכם סיני 09/2017/13הגב לתגובה זו1 0אנשי השיווק של בזק עושים יותר ויותר תכנים שמקדמים את עצמם ולא את המוצרים שלהם. חבל. זה נחמד לברנזה אבל לא ללקוחות.סגור
-
מי עייף? אנחנו בשיא הרעננותחן 09/2017/13הגב לתגובה זו1 1היי כאן סיני חכם, כאן חן מנהלת התוכן של בזק, יצרנו במו ידינו פודקאסט שכל מטרתו הוא לתת ערך למאזינים, ולא לקדם את עצמנו. הסיבה שאנחנו שם אגב היא סה"כ לטובת הפיילוט שעשינו עם ההקמה של הפודקסאט. בכל מקרה מקווים שנצליח לשנות דעתך. אגב סין, שניים מהפודקאסטים האחרונים שלנו מתעסקים בסינים.סגור