חדשות

נביעות ועדיפות לנכים: ההשקות המנצחות על פי איגוד השיווק ברבעון ה-2

משה בנימין | 
תלמה בירו. איגוד השיווק הישראלי (צילום יח"צ)
נביעות push&shake ו"עדיפות לנכים" של מועדון הצרכנות עדיף לאנשים עם עדיפויות נבחרו להשקות המנצחות על פי איגוד השיווק הישראלי ברבעון ה-2 של 2017. לדברי השופטים באיגוד: "הרוב המוחלט של ניסיונות החדירה של מוצרים חדשים בשוק המשקאות נחלו כישלון. במשך השנים, בני הנוער הפכו לקהל היעד הנחשק והעיקרי בקטגוריה, ואכן רוב המותגים פונים אליהם ומתחרים על תשומת ליבם. החברה הציעה חדשנות מוצרית עם מוצר חדש בקטגוריה, חדשנות תקשורתית כמותג הראשון שהשתמש בהשקה באפליקציית מיוזיקלי הפופולרית בקרב בני נוער וחדשנות שיווקית בדמות החיבור בין עולם האונליין והאופליין עם הצגת אתגר מיוחד לבני נוער". 
על "עדיפות לנכים" אמרו השופטים כי "מועדון עדיף שם לו למטרה לאגד את קהילת אנשים עם מוגבלות בישראל לכוח צרכני חברתי ובשם יתרון הגודל להביא לפתחם הנחות, הטבות, שירותים ומוצרים שיאפשרו חסכון בהוצאות משק הבית מחד ושיפור איכות החיים מאידך לכל פרט ופרט המשתייך לקבוצת הכוח הזו. הפעילות להקמת המועדון כללה שלבים שונים, החל מהקמתו ובניית מאגר דאטה מקיף המאפשר ללמוד התנהגות ותנועה להתאמת תנאים והצעות מתאימים, דרך בניית שפה וכו' ועד לרעיון ההשקה שהפך מגבלה ליתרון – ולראשונה שימוש בטרמינולוגיה שכבר לא משתמשת באדם עם מוגבלות אלא באדם עם עדיפות, כתפיסה חברתית. ההתייחסות לאוכלוסיה ככוח חברתי תורם ולא נצרך. מעל ל-300 אלף גולשים טורגטו למהלך והביעו בו עניין ומדי חודש מצטרפים 2,000 חברים חדשים. המהלך זכה לחשיפה תקשורתית נרחבת והציב קטגוריה חדשה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה