קצרצרים

על רקע הפיצול - ארטימדיה יוצאת בקמפיין מעברונים

משה בנימין |  1
ארטימדיה. קמפיין מעברונים (צילום יח"צ)
פלטפורמת פרסומות הוידאו הפרוגרמטית ארטימדיה עלתה בקמפיין מעברונים חדשים באתרי הרשת השונים, לקראת פיצול ערוצי הטלוויזיה. על רקע השינוי המשמעותי בשוק הפרסום בטלוויזיה, מטרת הקמפיין של ארטימדיה היא להדגיש בפני מפרסמים כי "למרות שהזכייניות השונות מחליפות ערוץ ומתפצלות, הטלוויזיה בדיגיטל נשארת באותו המקום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פח זבל ארטי מדיה! (ל"ת)
    מוטי 30/10/2017 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור