חדשות
על רקע הפיצול - ארטימדיה יוצאת בקמפיין מעברונים
פלטפורמת פרסומות הוידאו הפרוגרמטית ארטימדיה עלתה בקמפיין מעברונים חדשים באתרי הרשת השונים, לקראת פיצול ערוצי הטלוויזיה. על רקע השינוי המשמעותי בשוק הפרסום בטלוויזיה, מטרת הקמפיין של ארטימדיה היא להדגיש בפני מפרסמים כי "למרות שהזכייניות השונות מחליפות ערוץ ומתפצלות, הטלוויזיה בדיגיטל נשארת באותו המקום".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.פח זבל ארטי מדיה! (ל"ת)מוטי 10/2017/30הגב לתגובה זו0 0סגור