חדשות
מגדיל את הנתח: אבירן מניר מקבל את האופליין ממגה ספורט
תקציבי הפרסום של רשת מגה ספורט, רשת אופנת הגברים בוגארט ותקציב הדיגיטל של המותג גלובל ישראל עוברים למשרד הפרסום מודרן טוקינג בבעלותו של אבירן מניר. לאחר שנה וחצי שבהן ניהל את פעילות הדיגיטל של מגה ספורט, מניר יטפל בכל נתח התקציב של הרשת. בנוסף, תקציב הפרסום של רשת אופנת הגברים המתרחבת בוגארט שתקציב הדיגיטל שלו נוהל בחצי השנה האחרונה במשרד, מעביר גם את תקציבי האופליין שלו לטיפול במשרד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.עוקב>>טייקון 11/2017/12הגב לתגובה זו0 0אמרת את זה פעם ועשית את זה. שאפו. כיף לראות אנשי עבודה אמיתיים מתקדמים.סגור
-
4.משרד של מקצועניםאיה 11/2017/12הגב לתגובה זו1 0כשיש צוות של אלופים רואים תוצאותסגור
-
3.מלך! (ל"ת)מוטי 11/2017/12הגב לתגובה זו1 0סגור
-
2.משרד של אלופים (ל"ת)לימור 11/2017/12הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.מלך העולם !רוברטו הונאותי 11/2017/12הגב לתגובה זו1 0מאוהב בו כבר הרבה זמן ולא יודע איך לספר לוסגור