חדשות
רכבת ישראל יוצאת בקמפיין עם שלישיית 'בערך'
רכבת ישראל יוצאת במהלך שיווקי נוסף שנועד לעודד התנהגות מתחשבת במהלך הנסיעה ברכבת. תחת הקונספט של "כשמתחשבים באחר כולם נהנים יותר" הקמפיין כולל סרטוני רשת בכיכובם של שלישיית 'בערך' ופעילות של 'סיירת הנימוסין' ברציפים ובקרונות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.גדול! "בערך" מגיעים בזמן, "בערך" מקומות ישיבה, "בערך" חניה בתחנות (ל"ת)קמפיין של רכבת. בערך 11/2017/22הגב לתגובה זו0 0סגור