קצרצרים

מותג החטיפים Nature Valley יוצא בקמפיין "טרזן וג'יין"

משה בנימין | 
טרזן. נייצ'ר ואלי (צילום יח"צ)
מותג חטיפי הדגנים Nature Valley יוצא בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום אברהם בכיכובן של הדמויות "טרזן וג'יין". הקמפיין בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל יעלה בפרסומת טלוויזיה ודיגיטל ויימשך כ-4 שבועות.
לצורך הליהוק ביצעו 'אברהם', המפיק עומרי פז והבמאי רני כרמלי מבחני בד גם מחוץ לישראל. השחקנים שנבחרו הם דניאל לואיס מקדונלד שהשתתפה בסרט החדש בלייד ראנר 2049, ומגוון רב של סרטים וסדרות טלוויזיה ולתפקיד טרזן נבחר פיליפ אלכסנדר הרסי.
קרדיטים
מנהלת מותג נייצ'ר ואלי: נופר מורד
במאי: רני כרמלי
מפיק: עומרי פז
סמנכ"ל לקוחות- רועי חננאל
סמנכ"ל קריאייטיב- שחר פילר
ארטדיירקטורית- הדס גווילי
קופירייטר- שחר גבע
תקציבאית- דניאל זיידנר
מנהל הפקה- גלעד גדיש
מפיקת משרד- ולריה סמובול
תגיות אברהם
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה