קצרצרים

teenk מקבלת את תקציב סמסונג לפרסום לבני נוער

משה בנימין | 
יניב ויצמן (צילום רן יחזקאל)
סוכנות הפרסום והתוכן teenk בבעלותו של יניב ויצמן מקבלת לידיה את תקציב סמסונג לפרסום לבני נוער. ב-teenk מציינים כי עבור הפעילות לסמסונג פותחו 4 פורמטים ייחודים שמתמקדים בחיזוק הקשר והחיבור לקהילת יוצרי התוכן הצעירים. 
רונן סלם, סמנכ"ל השיווק, סמסונג ישראל: "עם התחזקות הטרנד העולמי של פעילות הצעירים ברשתות החברתיות,  בחרנו לקחת חלק עם מגוון פעילויות הרלוונטיות לקהל זה. אנחנו מתרגשים לקראת העבודה המשותפת עם teenk ועם יוצרי התוכן הצעירים המוכשרים".
תגיות teenk | סמסונג
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה