קצרצרים

האגודה למלחמה בסרטן עולה בקמפיין דיגיטלי עם נגה ד'אנג'לי

משה בנימין | 
האגודה למלחמה בסרטן (צילום יח"צ)
האגודה למלחמה בסרטן עולה בקמפיין דיגיטלי ברשתות חברתיות בכיכובה של הסטנדאפיסטית נגה ד'אנג'לי, באמצעות גיתם BBDO המסייע לאגודה בהתנדבות. הקמפיין עולה לרגל שבוע המודעות הבינלאומי לקידום המאבק בסרטן צוואר הרחם ומוגש באופן הומוריסטי תוך התמקדות במסרים של מניעה גילוי מוקדם והתעקשות על המשך בירור רפואי של כל שינוי גופני.
 
קרדיטים
משרד פרסום - גיתם BBDO, סמנכ"ל קריאיטייב - שרון רפאל, צוות קריאיטייב - מיכל פרי, הדר בללי, דניאל לי ורדי, סמנכ"ל לקוחות - יונתן רגב, מנהלת לקוחות - אודליה שטרן, תקציבאית - עדי  צור, סמנכ"לית הפקה - גלי שטרקמן, מפיקים  -ערן הראל ואפרת סולמי, הפקה – בונמזה, במאי: גלעד אבנת, צלם/עורך: סתיו נחום, אונליין: גוטמן סטודיו,  שחקנים - נגה ד'אנג'לי ואמיתי קידר. לקוח - האגודה למלחמה בסרטן, אחראית מדיה - מאיה פלדבלום, מנהל תחום דיגיטל - זיו דוכן, דוברת - נאוה עינבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה