קצרצרים

ההשקה המנצחת של איגוד השיווק לרבעון ה-3: נירלט, פרטנר ואל-על

משה בנימין | 
ipaint נירלט (צילום יח"צ)
נירלט, פרטנר ואל על הם המותגים הזוכים בתואר "ההשקה המנצחת" של איגוד השיווק הישראלי לרבעון השלישי של שנת 2017 על מהלכי ההשקה של: נירלט – iPaint, פרטנר – פרטנר TV ואל על – מטוסי הדרימליינר. איגוד השיווק הישראלי: "נירלט, פרטנר ואל על, הוכיחו כיצד השקה אחת מוצלחת מייצרת ערך ללקוחות וערך לחברה ומצליחה לבדל אותה ולייצר עבורה תדמית חדשנית וטובה יותר. אנו שמחים להמשיך ולבחון השקות מוצלחות, ושמחים אף יותר להכריז בכל רבעון על ההשקות המנצחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה