קצרצרים

'רה-לבנט' זכה במכרז המיתוג האסטרטגי לנמל אשדוד

משה בנימין |  2
אמנון אילוז (צילום יח"צ)
משרד המיתוג והעיצוב רה-לבנט זכה במכרז המיתוג אסטרטגי לחברת נמל אשדוד. הפרויקט החל בינואר ואמור להימשך במהלך שנת 2018, כאשר בסיומו עתידה חברת נמל אשדוד לגבש זהות מותג חדשה ועדכנית, על רקע השינויים והתהליכים המתרחשים בתחום הנמלים במדינת ישראל בפרט ובתחום ההובלה הימית בזירה הבינלאומית בכלל.
אמנון אילוז, מנכ"ל ובעלים רה-לבנט: "הזכייה שלנו במכרז מיתוג נמל אשדוד היא צעד חשוב ואסטרטגי שלנו בהובלת תחום המיתוג בישראל לגופים ציבוריים. אין לי ספק שמדובר בפרויקט מאתגר ומרתק, בעל חשיבות כלכלית ולאומית שבסופו נוכל לראות את נמל אשדוד כמותג תחרותי, חיובי, חזק ונכון יותר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אוקי, מעבר לידיעת היח״צ, יש כאן ערך חדשותי?
    משבית שמחות 13/02/2018 10:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה תקציב המיתוג? אילו עוד משרדי מיתוג התמודדו על המרכז, תגובת נמל אשדוד ונימוק בחירתם... מריח כמו יח״צ בתשלום.
    סגור
  • 1.
    בהצלחה תותחים! (ל"ת)
    מפרגנת 12/02/2018 16:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור