קצרצרים

שי-לי טרסר נויהאוז נבחרה לאשת השיווק בפברואר

משה בנימין | 
שי-לי טרסר נויהאוז (צילום הדס שאול)
שי-לי טרסר נויהאוז, סמנכ"לית שיווק החברה לפיתוח קיסריה נבחרה לאשת השיווק בחודש פברואר על ידי איגוד השיווק הישראלי. באיגוד מציינים כי הבחירה בה היא "בזכות מהלך שיווקי נדל"ני פורץ דרך לפרויקט "אור ים", שיצר פיתוח אורבני ייחודי עם תפיסה תכנונית ושיווקית חדשנית". 
עוד מציינים באיגוד, כי "שי-לי טרסר נויהאוז והחברה לפיתוח קיסריה התמודדו במגרש משחקים רווי שחקנים שלא פשוט לשחק בו והצליחו לייצר מהלך שבו כל הצדדים מרוויחים, בחכמה ובהבנה של רצונות הלקוח. החברה הצליחה לייצר ערך מוסף למוצר שלה – ואפשר לראות זאת בכך שכל מטרות הקמפיין צלחו והביקוש לשכונה היה גבוה מהמצופה. המהלך טיפל בבעיית הדיור והשתמש בה כדי להפוך אותה להזדמנות ולכן הוא בהחלט ראוי להערכה ולציון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה