חדשות
האוניברסיטה העברית עלתה בקמפיין FOBA ליום הפתוח
האוניברסיטה העברית עלתה בימים האחרונים עם קמפיין חדש ליום הפתוח, באמצעות מקאן וואלי, תחת הכותרת FOBA, תסמונת פיקטיבית שפירושה FEAR OF BEING AVERAGE על משקל FOMO, התסמונת המוכרת שפירושה FEAR OF MISSING OUT. במסגרת המהלך עלה לאוויר גם סרטון בכיכוב "הישראלים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה