חדשות

האוניברסיטה העברית עלתה בקמפיין FOBA ליום הפתוח

משה בנימין | 
FOBA מקאן וואלי (צילום יח"צ)
האוניברסיטה העברית עלתה בימים האחרונים עם קמפיין חדש ליום הפתוח, באמצעות מקאן וואלי, תחת הכותרת FOBA, תסמונת פיקטיבית שפירושה FEAR OF BEING AVERAGE על משקל FOMO, התסמונת המוכרת שפירושה FEAR OF MISSING OUT. במסגרת המהלך עלה לאוויר גם סרטון בכיכוב "הישראלים". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה